Navigation Menu

Dağmaran Kahvaltı Evi

kahvaltı, en güzel kahvaltı, nerede yesek,lezzetli,dağmaran,kahvaltı mekanı,süper, nereye gitsek,günü birlik, gezi

İşte beklediğim gün geldi çattı. Pazar!!!
Sanki her gün karanlık da bugün ışıltılı gelir bana, tatil ben de böyle bir etki yapıyor .
Hava soğuk, kaloriferler de daha yanmıyor dolayısı ile biz yataktan çıkmakta bayağı bi zorluk çekiyoruz. Aslında çok da iyi oluyor, ooo yorganın içinde ne dedikodular, ne espriler sormayın gitsin.

Ne zamanki karnımız “heyy arkadaş ben de buradayım” diye hatırlatıyor kendini, bir anda internette İzmir deki en güzel kahvaltı mekanlarını taramaya başlıyoruz. Nazlı bizim midemiz, yap dedi mi yapacaksın arkadaş.

Mekan araştırması yaparken google da kendi sitemin hep üst sıralarda çıkmasından dolayı, kocaya havayı basıyorum, ohh iyi de ediyorum :)

2 seçenek arasında kararsız kalıyoruz, ikisi de Çiçekli Köy ün orada. Aslında bir önceki çiçekliköy maceramızda şanssızlık yaşayıp pek de beğenmemiştik ama bunlar Yaka Köy’de diye içimizi rahatlatıyoruz.

Köyüm Kahvaltıda karar kılıyoruz, önüne kadar gelince hadi diyoruz diğerine de dışarıdan bi bakalım fikir olsun.

Dağmaran a geldiğimizde şaşırıp kalıyoruz. Bu nasıl bir araba trafiği yarabbim, yer bulabilmek mümkün değil.

Sevgilim sanırım nerede çok insan var, orası daha iyidir diye düşünüp “istersen burayı deneyelim “ diyor. Şans işte, tam o anda 2 araç çıkıp park yerini boşaltıyor. Yani girip kahvaltı etmemek için hiç bir eksiğimiz yok. Var bunda da bir hayır deyip giriyoruz. Sonradan anlıyoruz; varmış gerçekten...

Şöyle düşünün üzüm ve bir sürü meyve ağacının olduğu yemyeşil bir bahçenin içine masalar koymuşlar, birileri daha ağzınızı açmadan çayınızı dolduruyor, yediğiniz herşey kaliteli ve tabak bitti mi , söylüyorsunuz hoop yenisi geliyor. Bir nevi açık büfe yani.

İnsan daha ne ister.

İyi ki de gelmişiz diyorum sevgilime tam da aradığım şey buydu. Hem göze hem de damağa hitap ediyor burası.

İlk oturduğumuzda gelen tabaklara bakıyorum, “ben bunlarla doymam ufacık” diye sitem ediyorum. Aslında işletmenin politikası buymuş.

Diğer kahvaltı salonlarında kalanlar sonraki kahvaltı tabaklarında kullanılabiliyormuş.

Burada herşey ufak tabaklarda geliyor (ama yazdığım gibi sınırsız) defalarca iste (ki biz öyle yaptık) yenileniyor. Bu yüzden bizi görünce işletmeyi kapatıp kaçabilirler, “onu da isteriz, peynir de , ee salça da, 5. bardak çayımı da içeyim...”

Kalanlar da atılıyor, bu yüzden en kaliteli malzemelerle, yenebilecek miktarlarda koyuyorlar herşeyi. Gönülden katılıyorum. Her daim “çok kalıyor, yazık bunlar atılıyordur kesin” diyerek içlenirdim çünkü :)

Biz bol bol resim çekip, tesis dedikodusu yaparken masaya tatlı bir bayan yaklaşıyor, işletme sahibidir derken bir bakıyorum ilkokul arkadaşım; sevgili Tülay.

Burayı eşi ile birlikte işletiyormuş. Gelmemizde bir hayır vardır demiştik, işte o hayrı bulduk

Sohbet ediyoruz, eşi ile tanışıyoruz. Çok genç ve keyifli bir aile, şimdi anlıyorum neden bu kadar kaliteli ve farklı bir mekan olduğunu. İşlerine de yansımış enerjileri.

Pastırmalı yumurtayı hakkıyla pişiren bir yer bulduğum için de ayrıca sevdim burayı. Kurutmadan, yumuşacık, lezzetli pastırma pişirmeyi becerebilen sayılı yerlerden biri bence.

Kahvaltıyı üst kısımdaki masalarda, kahvemizi de alttaki meyve ağaçlarının altında indiriyoruz mideye. Tavsiye böyle, ne yapalım :)

Türk kahvesi evde yaptığımızdan farksız, bol köpüklü ve leziz. Salatalıklar süslü doğranmış, sunumlar keyifli, her şeyi ile tek tek ilgilenildiği, ne kadar özenildiği belli.

Bu arada şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, tam çocuklu ailelere göre bir yer burası. Ağaçların altında piknik yapan cimcimeler de bunun en iyi örneği sanırım. (Sonradan öğrendiğime göre bu cimcimelerden biri Tülay ın kızı Yaprak Hanımmış)

Doluluk oranı diğer yerlere göre bi hayli fazla. İlk girişte; “bu kadar kalabalık yerde servis aksar” diye düşünmüştük fakat bizi mahcup ettiler. Konuşmaya gerek yok gözgöze bile gelinde hoop çay masada .

Fiyat olarak da 2 Kişilik kahvaltı (extra olarak pastırmalı yumurta söyledik), kahveler dahil 49,50 TL ödedik

Soğuklarda da bu leziz kahvaltıdan mahrum kalmayalım diye kapalı salonları da mevcut. Kışın kar yağdığından daha da bir güzel oluyormuş manzarası. Şu sıcaklığa bakar mısınız...

Ben çok beğendim,keyif aldım, sık sık da gideceğim. Siz de ıskalamayın derim...

Mutlu mutlu Pazarlar ve Bal-kaymak tadında günler dilerim...

İlginizi çekebilecek diğer yazılar;
  1. ACI BİR BABALAR GÜNÜ...
  2. AĞVA GEZİSİ...
  3. BALKONUMUZDAN BALIKLAR
  4. BAŞTAN SONA MALDİVLER
  5. BİZ NASIL AŞIK OLDUK !!!
  6. CUMARTESİ KEYFİ / AMRİTA SPA
  7. DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ....
  8. DÜĞÜN DAVETİYESİ
  9. DÜĞÜN HAZIRLIKLARI...
  10. DÜĞÜN İÇİN SLAYT GÖSTERİSİ
  11. DİNİ NİKAH...(EVLENİYORUZZZ)
  12. EV-LE-Nİ-YO-RUUUUMMMMM...
  13. EVİMİN DEKORASYONU GELMİŞ
  14. Evlenince ilk defa anne demek!
  15. Evlilik Teklifi, Kız Kulesi, Ağva
  16. ITHAA / SU ALTI RESTORAN
  17. KIZ İSTEME MERASİMİ
  18. MALDİVLER / MANTA BALIĞI
  19. MALDİVLER BALAYI / 1.Bölüm
  20. MALDİVLER BALAYI / 2.Bölüm
  21. MALDİVLER BALAYI / 3.BÖLÜM
  22. MALDİVLER DE YÜZMEK...
  23. MANTA BALIĞI (MALDİVLER)
  24. MASAJ / JAKUZİ (Maldivler)
  25. Müthiş Bir Evlilik Yıldönümü !
  26. NİŞAN TÖRENİMİZ...
  27. SEVGİLİM VE DEV BALIKLAR
  28. SEVGİLİYE HEDİYE...
  29. Sevgiliye sürpriz video ...
  30. YEMYEŞİL MALDİVLER...
  31. YÜKSEK YÜKSEK TEPELERE...