Navigation Menu

BADEMLİ - DİKİLİ / FAME BEACH

Çandarlı-Dikili arasında genelde plaj olarak Kayra Beach'i tercih ediyorduk, ta ki birgün o kadar yol yapıp gitmemize rağmen doluluktan dolayı içeri giremeyene kadar.
Sosyal medyada o an paylaşılan Fame beach resmi kendimizi bir anda orada buluvermemize yaradı. İyi ki de öyle olmuş.

Daha ilk gördüğünüz anda Allahım bu nasıl güzel bir renk diyorsunuz kendi kendinize, turkuazın en tatlı hali.

Denizi tam çocuklu ailelere göre, tamamen ince kum ve git git derinleşmiyor.

Maldivler'in yerli versiyonu diyelim, fakat hep mi güzel şeyler yazacağım elbette ki hayır. Burasıyla ilgili ilk düşüncem işletme kötü, deniz harika.

Bir kere hamburger alalım dedik, ekmeğimiz kalmadı dediler, bastılar yarım ekmeğin arasına hamburger köftesini, pişiren arkadaşı hiç söylemiyorum bile. Elleriyle her yana dokunuyor, tırnaklar kirli, ne eldiven ne de maşa var ortada, ekmeği elliyor baktı ki sıcak, turşuları koyuyor, ellerini üstüne siliyor ardından marulları koparıp koyuyor, valla sen bi geç kenara ben pişireyim diyesim geldi o kadar.

Dışarıdan yiyecek sokmak yasak ama ben bir daha orada paketli gıdalar hariç hiçbir şey tüketebileceğimi düşünmüyorum, sevgilim sağolsun çantaya her ihtimale karşı biraz meyve ve ekmek arası peynir koyuyor. Kendi kendimizi ihbar ediyorum bu durumda, hey ben gelirsem çantamı kurcalayın sayın yöneticiler :)

Giriş (2015 fiyatı) 10 TL, hafta sonu-içi ayrımı yok.

Upuzun denizin kenarında şezlonglar sıralanmış ama ben kumun içinde o sıcakta yatmaktansa, ağaç altındaki minderlere kurulmayı tercih ediyorum.

Püfür püfür esiyor, deniz görüyor, denize ulaşımı kolay.

Denizi tam bir havuz, etrafınızda bir sürü balık yüzüyor, bir dahaki gidişimde mutlaka şnorkelimi de götüreceğim demek oluyor bu.

wc ler temiz, kumsaldaki duş son gittiğimde çalışmadığından, wc lerin orada yani tepede, sıraya girip duş almamız gerekti.

Nasıl gidebilirim derseniz, Çandarlı-Dikili arasındaki sahil yolunu takip edin, Bademli'ye gelince sahil tabelalarından sapın.

Tek arabanın geçebileceği asfaltsız bir yol çıkacak karşınıza, buraya gelince bana sakın saydırmayın bak yazıyorum işte, bir süre karşıdan araba gelmesin diye dua edeceksiniz benden söylemesi, işte karşınızda Fame Beach. Otoparkı geniş mutlaka yer bulacaksınız.

Ödeme yaptığınız yerde ayakta kibar bir bayan bekliyor olacak, yok yok öyle gişe gibi değil kapının yanında bildiğiniz ayakta dikiliyor.

Mümkünse pazar günleri geç kalmayın, biz öyle bir hata yaptık, kapının yanındaki çimenlikte zor yer bulduk, o kadar kalabalıktı ki yalnızca bir defa denize girip tesisten ayrıldık.

Bademli denizi bakımından harika yerlerden biri, yazın da bir hayli kalabalık. Giderken bunu aklınızda tutmanız iyi olacaktır.

Oğlumu pırıl pırıl sularında denize soktum, o da gayet memnun kaldı, agucuk yapıp sesler çıkardı sürekli, ailecek tavsiye ediyoruz yani...

Sevgiler...

4 yorum:

1. Merhaba,biz de Aliağa'da oturuyoruz.Fame beach'e biz de birkaç kere gittik.Deniz çok güzel gerçekten.Ama tuvalet çok pisti.Sinekler uçuşuyordu.İşletmesi gerçekten çok kötü.Biz de çocuklu gittiğimiz için yanımızda muhakkak yiyecek birşeyler götürüyoruz mecburen.

YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wc ler biz gittiğimizde temizdi ama restoran kısmı hiç iç açıcı değildi. Bunun yanında denizi bir ömür

Sil
  2. Son 20 yılda 5-6 kez gittik. Denizi güzel, harika. İşletme eskiden güzeldi, titizdi; fakat son yıllarda çok bozuldu. İşletmenin iyi olmayışından dolayı artık gitmiyoruz.

YanıtlaSil
  3. Cok kalabalik oluyor sanirim tesis kendini duzeltmesi gerektigini anlamiyor bu yuzden.
    Bu guzellige daha iyi bir tesis sart cok haklisiniz

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))