Navigation Menu

ÖZLEM PILATES YAPIYOR


      Bunu yazınca istikrarlı şekilde pilates yapıyorum sanıyorsunuz değil mi. Yok efendim gayet istikrarsız şekilde olanından benimki. Önce Ebru Şallı cd lerimi aldım sonra sevgilimi ille masrafa sokacağım ya minder ufak top büyük top..... (liste uzayıp da gider böyle..)


Arkadaş yapamıyorum sürekli bir bahanem var, bir bakıyorum haftanın 5 günü yapmışım sonra aylarca nanay. Aslında itiraf edeyim zevkli de hani, e hareketleri de kıvırdım sayılır. (yani ilk CD dekileri canım, abartmayalım )

Bu iş her kahvaltımın Karatay diyetiyle başlayıp akşam yemeğimin Banu Alkan diyetiyle sonlanmasına benziyor. Acaba istikrar konusunda mı problemlerim var. Ben ne meraklıyım arkadaş kendim de bi sorun bulmaya, sanki Türkiye de diyet denen olgu bu değil :) Bana kalsa çocukluğuma falan ineceğim.

Neyse nerede kalmıştık, hımm pilates demiştik en son sanırım. Yapmasından daha zevkli başka bir şey daha var , " ben pilates yapıyorum" demek, hemen resimlerini çekip face de paylaşmak (bir kaç resmim boy gösteriyor face dünyasında , eksik kalır mıyım hiç)

Neyse efendim bu kadar kendimizi yerdiğimiz yeter tanımayanlar da diyecek ki bu kız 110 kilo, yok yok Allah muhafazaaa daha şunun şurası 65,4 Kg (buradaki o 4 çok önemli, vurgulamak için belirttim)

Evlendikten sonra kilo alırsın diyorlardı ihtimal bile vermedim, düşündüm yemekleri kendim yapacağıma göre zayıflama ihtimalim bile var dedim, ama çok şanssızmışım ki iyi bir aşçı çıktı içimden, meğersem yıllarca içimde biriktirmişim. Sevgilim hadi bir şeyler pişir deyince ben de 32 yılın özlemiyle nasıl dolduysam pişir pişir bitiremiyorum. Öyle dandirikten yemeklerden sayılıp da küçümsenmesin bu noktada, maşallah kendimim diye söylemiyorum hamarat kızım (yani hamarat kızmışım onu anladık).

Konuyu kaçırdım evet evlenince kilo alınıyormuş 1,4 Kg aldım (işte o 4 burada ne kadar önemli hale geldi gördünüz) Benim hayatım böyle zaten 2 kilo alırım herkes ne çok şişmanladın sen der, 2 kilo veririm ne bu boynun uzadı kafanı bir şeye mi taktın derler, yahu alt tarafı 2 kilocuk nedir alıp veremediğiniz bu kadar.

Uzatmamayım efendim başlığı pilates yazdık diye ahkam keseceğimi sandınız değil mi , benim plates alet edevatlarım da yürüyüş bandını elbise askısı olarak kullananların sonuna benzeyecek sanırım. Bu yazıdan sonra azmedip başlamazsam bana da ayıp yani.

Şimdilik bu kadar diyelim, gelişme olursa ben yazarım size, iyi geceler...


2 yorum:

Pekiii sen bu konu ile ilgili ne düşünüyorsun? Yorumunu yaz ben Özlem e iletirim... :))

INSTAGRAM @yollardahayatvar